Ik heb nog een heleboel videobanden staan, het zijn er 400+. Het betreft voornamelijk aktie en horror e.d. Het is een muur vol :), alles, behalve wat in de kast zit, dat zijn DVD's :) Ik verkoop ze allemaal in 1x en ze kunnen alleen opgehaald worden!!!! |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten